דרושים
מנהל/ת משרד ומזכיר/ת עמותה
מודעת דרושים – מנהל/ת משרד ומזכיר/ת עמותה משרה מלאה.
עמותת קהילתיים – עמותה עירונית לתרבות, פנאי, קהילה וחינוך משלים בגבעתיים, מבקשת מועמדים/ות לתפקיד מנהל/ת משרד ומזכיר/ת עמותה.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות :
- ניהול משרד מנכ"ל העמותה וסיוע בתחומים שונים.
- תיאום לוח פגישות של מנכ"ל העמותה.
- אחריות לביצוע עבודות המזכירות במשרד (דואר, טלפון, תיוק, תכתובת).
- אחריות לתכנון מועדי ישיבות וזימונן.
- רישום פרוטוקולים במידת הצורך.
- זימון, מעקב ורישום ישיבות ועד מנהל העמותה כולל פרוטוקולים ותיעודם.
- מעקב החלטות ומשימות המנכ"ל, הוועד המנהל וועדותיו.
- טיפול בפניות ציבור.
- משימות נוספות שיוטלו במסגרת התפקיד על פי הנחיית מנכ"ל העמותה.
שעות עבודה :
משרה מלאה, נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות בהתאם לצורך.
כישורים ודרישות:
ניסיון בניהול משרד
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
יחסי אנוש מצויינים.
יכולת ארגון גבוהה.
שליטה בישומי מחשב ברמה גבוהה.
ניהול תכתובת באופן עצמאי.
יכולת ליצירת קשר נאות עם קהל.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
נא לציין ציפיות שכר.
הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז לא תענינה. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון את המועמדים המתאימים לראייתה ולפי צרכה.