דרושים
מנהל/ת תחום רישום וגביה בעמותה
עמותת קהילתיים – עמותת קהילתיים – עמותה עירונית לתרבות, פנאי, קהילה וחינוך בלתי פורמאלי בגבעתיים, מבקשת מועמדים לתפקיד מנהל/ת רישום וגביה למשרה מלאה.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות :
- התפקיד בדרג מנהל מחלקה
- אחריות כוללת על הרשמות תושבים לחוגים ופעילויות במערכות הרישום של העמותה: מענה טלפוני, העברת משתתפים מחוג לחוג, ביטולי הרשמות ועריכת בירורים על חובות המשתתפים, מכירת כרטיסים וסיוע במטלות נוספות ככל שיידרשו.
- אחריות על משימות רישום וגבייה נוספות: קבלת רשימות ממשתתפים, רכזים ומדריכים, ביצוע עדכונים במערכת, הפקת דוחות מעקב וגבייה והעברתם לגורמים הרלוונטיים, גביית כספים בפועל ממשתתפים וממוסדות, הפקת קבלות.
- אחריות על קופה והתאמתה: הפקדת כספים, המחאות ושוברים בבנקים, עריכת ספירת קופה מעת לעת לפי הוראת הנהלת חשבונות של העמותה.
- ניהול מקצועי של הרשמים – ליווי מקצועי, מתן מענה לבעיות, ניהול ישיבות צוות
- השתתפות פעילה בישיבות מטה תוך מתן מענה ופתרונות לצרכים השונים שעולים בתחום הרישום בעמותה.
- סיוע לכל מרכז ו/או תחום בעמותה שזקוק למענה בתחום הרישום.
- כל משימה נוספת שתידרש ע"י ראש מינהלת קהילה
המשרה הינה בכפיפות ניהולית לראש מינהלת קהילה.
העבודה בימים א'-ה'
3 ימים בשבוע 8:00-16:30
יומיים בשבוע 9:30-18:00 (קביעת הימים - גמיש)
כישורים ודרישות:
-
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. -
ניסיון מקצועי:
• מוכנות לעבודה בשעות אחה"צ והערב – חובה
• ניסיון קודם בניהול קופה, גביית כספים והפקדתם - יתרון
• הבנה ויכולת ניתוח של דפי תנועה - חיובים וזיכויים - יתרון
• ניסיון קודם ומשמעותי בתוכנת "דיאלוג" של החברה למתנ"סים - יתרון
• ניסיון בניהול צוות עובדים- יתרון
• רקע בהנה"ח - יתרון
• יכולות שירותיות גבוהות
• קפדנות, דייקנות ויסודיות -
יישומי מחשב: ידע וניסיון בתוכנות אופיס
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
נא לציין ציפיות שכר.
את החומרים יש לשלוח לא יאוחר מהתאריך 14/09/24