|
לוח אירועים
>
אין אירועים היום עוד אירועים...


אורח חיים בריא בגבעתיים

עמותת קהילתיים שמה לה למטרה העלאת הפעילות והמודעות לספורט קהילתי ואורח חיים בריא בכל שכבות האוכלוסייה. במסגרת זו פועלות ליגת המאמאנט והפאפאסל, סדנאות לאורח חיים בריא וגמילה מעישון והרצאות נוספות בתחומים אלו מעת לעת.

במסגרת פעילות זו אנו שמחים להציג בפניכם טיפים לחיים בריאים מאת סמדי הדדי מרצה ומאמנת לאורח חיים בריא:

שתייה מרובה, חיוך ואהבה

שחושבים על אורח חיים בריא ושמירה על משקל גוף תקין, אוטומטית עולה הנושא של הפחתה בכמויות המזון שאנו צורכים. יש דרכים נוספות לשמור על תפקוד בריא של גופנו ונציין שניים מהן: דרך  אחת היא כמובן שתיית מים. למים יתרונות בריאותיים רבים בינהם מניעת התייבשות, הפחתת סיכון לתחלואה, שיפור מראה העור והגברת ערנות (כן כן, לא חייבים קפה או שוקולד). כמו כן, המים מסייעים לירידה במשקל בכך שתורמים לעיכול ומספקים תחושת שובע. פעמים רבות אנו מבלבלים בין רעב לצמא ולכן ההמלצה היא לשתות כ-10 כוסות מים ביום כדי להימנע מנשנושים מיותרים....המלצה נוספת וחשובה לא פחות לשימור אורח חיים בריא (ובעיקר חיובי) היא חיוך. למה חיוך? כדי שתחיו באווירה כיפית וחיובית! וגם....ברגע שמחייכים אי אפשר לנשנש אז תחייכו-והרבה!
אז החל מהיום, שתייה מרובה, חיוך ואהבה

פח-מימות

כדי לשמור על תזונה בריאה לא צריך לוותר לגמרי על פחמימות, אבל כן צריך לאכול אותן במידה. ההמלצה היא להוציא את ה"פח" מהפחמימות: הפחיתו לחם לבן, חטיפים ומאפים ואכלו במקום פחמימות בריאות יותר: לחם מחיטה מלאה, שיבולת שועל וקטניות כמו אורז מלא, בורגול, עדשים וחומוס.
כדאי לשלב סוג כזה של פחמימות בתפריט כי הן עשירות בסיבים תזונתיים, מקנות תחושת שובע ובכך מסייעות לשמירה על המשקל.
נסו תמיד לבחור בפחמימה הבריאה ולא ב"פח
".